Sunday, October 28, 2007

Song of the day: Ayo

Ayo has been with Corinne Bailey Rae, one of my favorite artists lately.

I've been blogging quite a lot today.

So I will go straight to the point.



The album is a masterpiece (nothing less) and its title is "Joyful".

If you want additional information, just click here


The 1st song is the famous single "Down on my knees".

Just press play, i dont know what more to say, its just breathtaking.






The second song just happened to be chose by iTunes which decided to start playin it exactly when I was typing this sentence.

It's "Watchin You", a soft, sweet love song.

So enjoy.








Edit: Ok fellows, since I like you, I decided that you deserve a little gift, so here it is.

No info on this one, just press play and when the song finishes and that you open your eyes, well just leave a comment ok?


2 comments:

Anonymous said...

Pures merveilles...un bouquin,aussi intéressant soit-il, aurait été de trop :).(revoir la #3)
J'ai adoré les instrus qui à mon goût, s'accordent divinement bien avec les paroles.
Personnellement,les textes m'ont fait un drôle d'effet miroir,une de ces délicieuses impressions de communion dans les ressentis...un heureux hasard(?),l'espace d'un instant de bonheur.
Merci T. d'élargir un peu plus à chaque fois mon univers!
Je sais ce quil me reste à faire...

Anonymous said...

Elles sont toutes les 3 sublimes...Elle a un vrai talent la petite!
Si néanmoins il fallait choisir,je dirais oscar de la meilleure musique pour la 3,et meilleure chanson pour la 2...et bon!bien qu'il existe pas,je te décernerais celui du meilleur blog!
Chapeau,on s'ennuit rarement ici!
ben c'est encore moi...